Дуже правильне питання, бо багато новачків саме на анкорах і попадаються. Перша і найголовніша порада - природність превыш усього. Подумай як звичайний користувач залишав би посилання на форумі? Він же не буде писати 'купити пральну машину в Києві недорого' як анкор, правда ж? Швидше за все це буде щось на кшталт 'ось тут дивись' або просто URL адреса. Оптимальний розподіл який я використовую: приблизно 60-70% це безанкорні посилання або URL, 20-25% це брендові анкори (назва компанії), і лише 10-15% можуть бути з ключовими словами, причому не прямими комерційними, а розбавленими. Наприклад замість 'купити телефон' краще використати 'радив би подивитися телефони тут' або щось подібне. Також важливо не повторюватися - якщо вже використав якийсь анкор, наступні рази варіюй формулювання.